Regn och gröna vinbär.

Om ni undrar över rubriken så var det vad jag såg när jag kollade ut genom fönstret.
Redovisningen av filmen gick sådär. Efter mycket, läs; skitmycket, krångel så lyckades vi med ett sätt att spela upp den. Tog med datorn och kopplade in den i projektorn. Men eftersom att vi gjort filmen i pappas Mac så blev kvaliteén dålig och min lilla HP pallade inte riktigt storleken så det typ hackade genom hela filmen. Fan oxå. Men aja, that's life. Förövrigt satt vi och redigerade film från ca 18.30-23.00..

Dagens spanskaprov kändes faktiskt väldigt bra och recepten vi valt själva till hemkunskapen var sjukt smarriga, mums! Klyftpotatis med baconlindade kycklingbiffar med fetaost och soltorkade tomater med sallad, paprika och viklökssås! Till efterrätt blev det Dumle-kladdkaka med vispgrädde. Dreggel.. Biffarna och kladdkakan hittade vi HÄR. Klyftpotatisarna var mapas recept och såsen min farbrors :)

Senare ikväll kommer älsklingen hit och då ska vi mysa! :) Igår var det 8 månader! ♥ 8 underbara månader som jag inte vill ändra något av! Jag älskar min babe! ♥

Tror att jag sa gå en promenad med min Lordis sen :) När jag har gjort färdigt i stallet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0