Hej på er :)

Jag ligger i min säng och ska sova, och har en kattunge brevid mig som kurrar och trampar. Han har envisats med att gå på tangentbordet ett antal gånger men har slutat med det nu, nu vill han bara att jag ska gosa med honom :3

Händer typ inget i mitt liv. Jag är i skolan, mockar och sover. På helgerna får jag entligen umgås med min älskling och jag hinner rida. Jag är sjukt trött, sliten och omotiverad till allt just nu, dessutom. Får hoppas att det går över. Jag tror det är vädret och för att ridningen har gått så dåligt.. Men jag har förutspått snö inatt, så då blir det kanske lite roligare! :)
Godnatt, så hörs vi snart hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Säkert lika mycket, om inte mer!



Jag ska ju troligen till London i år dock :3

2011-11-24 @ 17:26:50
URL: http://fridasofiart.blogg.se/
Postat av: sara

Söt blogg!

2011-11-25 @ 18:51:39
URL: http://marbellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0