Sadface :(

Det känns så himla... tomt. Jag har de senaste dagarna varit besatt av att läsa den 4de och 5te boken i serien Vampire Academy, sjukt svår beroendeframkallande läsning! I guarantee you! Är det någon som läst dom? Om inte, gör det! Gaah, dom är så bra så jag tuppar av.. Står i kö på sista boken på biblioteket, men kommer den inte typ imorron så får jag beställa hem den på nätet så får jag den typ på måndag. Jag dör, kan inte vänta så länge.. :(

Quote från en av böckerna, ingen direkt spoilervarning.

“What’s your name?”
“What?” I asked, squinting at the light.
“Your name.” I reconized Dr. Olendzki peering over me.
“You know my name.”
“I want you to tell me.”
“Rose. Rose Hathaway.”
“Do you know your birthday?”
“Of course I do. Why are you asking me such stupid things? Did you lose my records?”
Dr. Olendzki gave an exasperated sigh and walked off, taking the annoying light with her. “I think she’s fine.”




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0