Det stavas H-E-J tror jag.

Blev inte riktigt som jag tänkt igårkväll. För det första så kom jag inte iväg till älskling fören vid kvar över nio + att han inte skulle jobba. Alltså blev det ingen bloggning som jag trodde.

Idag har jag gjort annat all day long. Kom från älskling, och bara lite drygt en timme senare kom Sofie. Har varit med henne från typ ett till halv sju. Sitter just nu och fryser fötterna av mig och med jackan på. Ska gå ut och ta in hästarna, sen duscha och verkligen göra endel inlägg, promise!

Imorron åker jag med mamma och pappa till Göteborg Galoppbana, träffar Minda och fotar galopp! Stay tuned för bilder från galoppen! Känner att det kommer bli en hel del tävlingsbilder framöver. Ser jag någon där? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0