Mår lite illa.

Käkade nyss, och mådde helt plötsligt bara så illa så jag trodde jag skulle spy? Aja, bätte nu iallafall. Men jag är sjukt trött så det kan vara därför, har bara sovit ca 6 timmar de senaste två nätterna. Känns som om klockan är typ 11.

Underbart att mamma kom och hjälpte mig att mocka och sopa när jag red Wincent, hade nog kommit in från stallet typ nu annars. Tack bästa mami ♥

Ridningen gick bra, blåste rätt mycket men det är inget han bryr sig om. Han vill gärna ha huvudet åt motsatt håll, om man säger så, när man ska ställa och svänga. Det gör det lite jobbigt och jag kan inte få något jämnt stöd eller kontakt i tyglarna. Blev bättre på slutet dock och då kändes han avslappnad och fin och trampade under sig bitvis! :)

Nu fick allt komma i samma inlägg idag bara för att jag är så himla trött och inte orkar byta och greja. Ska gå och borsta tänderna och lägga mig i min gosiga säng och läsa lite. Vampyrböcker i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Sofie Sturesson

Vadå Stackars O.o

2011-10-05 @ 22:38:08
URL: http://sofiehoppaloppa.blogg.se/
Postat av: Sofie Sturesson

Ja sen när den klarar vår vikt -.-'

2011-10-06 @ 13:08:48
URL: http://sofiehoppaloppa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0