Sjukt värt!

Som sagt har jag varit iväg på galoppbanan hela dagen! Tror jag fotade 3 eller 4 löp av 9 sammanlagt. Det var svårt, dåligt ljus och mitt objektiv är inte bäst.. Blev uppåt 200 bilder iallafall så några bra blev det nog :)

Hursomhelst så var anledningen till att vi var där att mamma och pappa skulle sälja ut allt som dom hade kvar i affären, dom har haft ridsportsbutik med inriktning galopp. Allt såldes iallafall för halva priset eller minde. När tävlingarna var slut och alla åkt hem sålde mamma allt som var kvar till en annan tjej, oxå med hästbutik. Det som var värt då, innan hon sålde det till den andra tjejen kunde jag plocka i princip precis vad jag ville! Så därför kom jag hem med en Racesafe väst, två schabrak med fårull, tre träns, ett bett, ett hjälmöverdrag, en sadelmuff med komönster (fläckar asså xd) och en present till Mathilda som hon definitivt kommer älska! Jag kom alltså hem med saker som hade gått på minst 6000 om jag varit tvungen att betala, awesome (y)

Trött och sliten men glad och nöjd tjej, som snart ska gå och lägga sig.
Vi hörs imorron, då ska jag prova sakerna på Wincent tror jag, och ta bilder så ni får se mina in"köp" 8)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag vill också plocka saker! :oo xd

2011-10-03 @ 15:16:38
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0