A change in the wind.

Nu är det såhär, att jag känner att jag kan inte leva upp till vad jag påstår att jag bloggar om, dvs hästar och foto. Visst, jag gör ju det till viss del. Men det kommer ändå med så mycket annat oxå. Eller rättare sagt finns det massa som ibland inte kommit upp eftersom att det inte passat in. Nu väljer jag att ändra bloggens inriktning, eller rättare sagt lägga till saker. Det kommer göra det lättare för mig att uppdatera mer och kanske minska ner på dom korta inläggen på 1½ rad som ingen ändå bryr sig om! Eftersom att jag ändå redan varit dålig på att hålla mig till just häst och foto, så blir det ju inte allt för stor förändring anyway, eller hur? ;)

Dessutom kommer det inom kort upp en ny höstig design som duktiga Emelie gjorde till mig för ganska längesen! Har bara inte använt den då jag inte tyckt den passat in till årstiden. Ska bara fixa en header, så kommer den upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0