Borde vara olagligt..

att uppdatera så uselt som jag. Men jag hinner faktiskt inte. När vi slutar sent kommer jag in från stallet vid nio så stupar jag av trötthet. Klockan ringen halv sex alla mornar utom måndag. Det är mycket och det är jobbigt. Och vi har inte ens kommit igång med läxor än. Men jag försöker så gott jag kan, även om det kanske inte märks.

Inte hänt nått spc det senaste iaf. Red både i torsdags och igår. Wincent stod i 30 minuter och tvärvägrade gå närmare än fem meter till en jävla skogskärra som stod parkerad i skogen. Slutade med att jag fick ringa mamma som kom och hjälpte mig att få förbi honom. Hon hade med ett spö som jag hade resten av ridturen, då skötte han sig och gick förbi kärran direkt på vägen tillbaka. Igår red jag oxå ute och då vart han pigg och glad. Skrittade, travade och galopperade. Han tycker det är jättekul att bli riden ute :)

Vid klockan sex ska vi på kalas hos våra grannar. Jag behöver inte följa med men valde att göra det. Fast nu vet jag inte.. har varken mockat eller ridit än. Dock har han gått tre dagar på raken så det skadar inte att han får vila om det blir så.

bushest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0