Jag lever, promise.

Hej? Min frånvaro beror på att jag delvis haft noll blogglust, men även känner att när jag väll bloggar så är det bara sjukt ointressant. Skriver bara saker som ingen bryr sig ett skit om? Dessutom har jag varit inne i en sov-period. Har kommit från stallet vid nio och stupat rakt i säng typ.

Lite ointressant om det ni missat;
Mamma och pappa kom från Liverpool i onsdags, träffade dom på torsdagen och fick lite presenter, kläder 8) Skolan flyter på och vi har gjort både det ena och det andra. Alice, jag och Mathilda cpar runt hela dagarna. Har träffat älskling två gånger. Kom hem från honom för ca 1½ timme sen efter att ha sovit där inatt ♥ Har ridit Wincent ett par gånger sen jag senast skrev. Varannan dag, pågrund av olika anledningar. Igår skrittade vi en längre bit ute och han skötte sig strålande, vilket var väldigt roligt! :) Senare idag ska jag rida honom igen, även skritta Sebbe. Pappa och jag ska oxå sätta nytt staket och riva det gamla, som ni sett på bilder från paddocken antar jag? Sebbe bara rymmer hela tiden.

Imorron ska jag iväg och fota KM, hoppning, på Viskadalens ridklubb! Träffar jag någon där tro? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0