LBS♥

Asså, jag älskar att gå till skolan! Vissa dagar iallafall ;) Tisdagar är utan någon som helst tvekan bäst! Först på morgonen nästan tre timmar digitalt skapande, sen lunch och efter det lika lång tid med mediproduktion, underbart! Speciellt med våra superlärare! Förresten ska vi få en ny mattelärare 8)

Hade det jättemys med älskling igår! Vi möttes upp efter skolan, sen gick vi ner på stan. Jag köpte en stickad/virkad tröja och älsk en grön hoodie, båda från H&M. Sen käkade vi på Campino och satt där ganska länge och mös och pratade. Sen var den ännu mer övermysigt på bio! Nästan inget folk, bra film och min älskling kan inte bli annat än super! Hade en helt underbar eftermiddag igår och jag göra gärna om den fler gånger fastän att man bara har årsdag en gång om året ;)

justlittlethings.net

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa bild på koftan du köpte :D

2011-09-13 @ 22:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0