Maha, det är mitt favoritord.

Hej på er. Ikväll kommer jag kunna uppdatera er bra och göra tidsinställda + att jag har iallafall en design att göra, eftersom att mitt hjärta jobbar men jag ska hem till honom iallafall. Så tills han kommer tillbaka kommer jag ligga i hans säng med min dator och blogga järnet! Samtidigt som jag käkar choklad, pringles och glor på tv 8)

Vill ni veta vad som gjorde min dag? Jag träffade underbaraste, sötaste, finaste, goaste Sofie på tåget hem! :'') Vi klev på precis samtidigt mitt emot varandra och när vi såg varandra så skrek vi och typ kramades! Gud vad jag har saknat solstrålen, fattade inte riktigt hur mycket fören nu. Satt och pratade om ditt och datt hela vägen hem och sen följde jag med henne hem en lite stund. Vi hade redan bestämt sen innan att vi ska hitta på nått imorron, och så blir det :) Antagligen så går vi ut med hästarna på en lite längre tur, hon leder Lorden och jag tar Wincent. Sen ska vi ev moppa in till stan och.. köpa saker. Hon ska ha agilitygrejer och en present till Mathilda. Jag har ett mål, att moppa i drive in för helvete!! Donken ligger bara precis på andra sidan gatan från dit vi ska, score!

Nej nu har jag inte tid att sitta här längre, vi hörs sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0