Så trött så jag spyr, godnatt.

Fyfan vad jag är trött.
Har varit igång rätt så konstant mellan 11 och 21. Gjort allt utom en grej på min to do-list och det är artikeln. Tänker absolut inte göra den nu, jag ska gå och lägga mig och kanske sova i 24 timmar? Det hade varit skönt.. Nejmen ett par timmar ska jag väll få tillbringa i mitt sovasomenstock-tillstånd, mm..

Studiedag imorron oxå så jag antar att det blir hålla igång hela dagen imorron också. Ska ser hur underlaget i paddocken är. Är det bra släpar jag nog fram lite bommar, eller alternativt lite småhinder på ett par decimeter. När ni hör mina planer för imorron så kanske ni oxå fattar att Wincent va okej i sin fossing idag! Han hade antagligen trampat på en sten och därför var han öm, tur ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0