Upp och hoppa med er!

Jag har redan varit vaken i en timme, eller rättare sagt så ringde klockan för en timme sen och jag gick upp för en halvtimme sen ;) Har varit ute och fodrat och nu äter jag en sjukt nyttig frukost - bestående av pizza och cola! Haha inte nyttigaste starten på dagen, men ibland är det faktiskt okej att vara onyttig, right?

Jag ska snart gå ut och släppa ut hästarna och mocka. Ska göra det i tid idag eftersom att jag har en tendens att komma ut till stallet vid 4-5 annars, och det är för sent. Eller, jag släpper ju ut innan naturligtvis, men mockning och ridning blir då xd Känner ni att jag är på rätt bra humör? Känns så för mig iallafall! Hade dessutom tänkt höra med Mathilda om hon har lust att komma hit och fota när jag rider Wincent (har du det?) så att jag kan bjuda på nya bilder och få till en bättre header. Har gjort en men den blev mest grön eftersom att det inte är höst ute än, och då passade den inte riktigt.

Äh, nu ska jag sluta babbla och göra nått vettigt istället, hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0