12 april 2012.

Jag har varit såhäääääääääär trött och seg idag. Eller, jag var snabb och effektiv imorse och hade ridit två hästar och gjort hela stallet innan klockan ett. Sen åt jag lunch, läste och tvärdog. Gick och la mig vid två, somnade halv tre och vaknade kvart över fem och då skulle vi äta middag. Sen dog jag lite till och har legat i sängen hela kvällen oxå. Trött tjej.

Hästarna skötte sig bra. Wincent hade nog dåligt samvete efter igår, då han var så jobbig så att det kändes som om jag aldrig mer ville rida honom. Idag var han däremot lugn, uppmärksam och jobbade på. Fast han slår ju nästan knut på sig själv när det går upp för honom att vi ska galoppera, sötnos.

Sebbe skrittade jag ut 20 minuter och vi lyckades gå omkull? Han snubblade på sig själv, gick ner på knä och ramlade på sidan, på min fot. Vi fick inga skador som tur var och Sebbe reste sig direkt upp för att gå och äta, haha.

Nej godnatt på er, jag är fortfarande trött. Vi hörs imorron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0