Glad Påsk!

Haha min dag har inte varit påskig alls typ, bara lite mysigare än söndagar brukar vara. Vaknade i famnen på min älskling imorse, det bästa som finns ♥ Sen fick vi pannkaksfrukost med hemmagjord hallansylt, hemmagjord glass och fruktsallad, drool. När han åkte hem sen så gick jag ut och mockade och sen så åt vi mysig lunch och till sist däckade jag i två och en halv timme, väldigt trött.

Tror iallafall att vi ska göra chokladglass och hästarna ska plockas in och jag hade tänkt försöka redigera massa bilder att mata er med :) Imorgon ska jag rida en sväng igen tror jag. Gör knappt ont när jag går längre men det är destovärre om man rör på det så jag har bara kunnat ha mjukisbyxor på mig de senaste dagarna.. Sen vid ett ska vi på lunch hos hjärtat mitt och hans familj, och förhoppningsvis stannar jag där över natten. Hoppas, hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0