Pluggat äcklig språksociologi.

Inte för att det typ går att plugga på det? Alla frågor börjar med antingen Vad tycker du eller Vad tror du. Vi får väll se hur det går, har läst typ 30 sidor iallafall.

Wincent vilade idag men imorron tar vi nya tag. Igår red jag honom i paddocken och det gick inte speciellt bra. Han var motsträvig och jag red inge vidare. Men jag kan inte heller begära för mycket känner jag eftersom att han inte gått ett ordentligt pass i paddocken på månader, + att pappa höll på och lekte med sin jäkla grävare och flyttade grus. Var inte helt enkelt att få en avslappnad och uppmärksam häst då. Men som sagt tar vi nya tag imorron och då SKA det gå bättre! Ger mig inte förän han går som en klocka. Tänkte dessutom lägga på lite galopp också. Hinner jag så ska ni få en utförlig uppdatering om ridpasset, annars kommer det senare i veckan eftersom att jag får skriva klart mitt tal imorron, orkar inte det nu.

Besides, bara två och en halv dag kvar till påsklovet! :D Då kan jag uppdatera och fota och koda design och rida och göra allt möjligt som jag känner för! Ska nog sätta igång Sebbe igen och se hur det går. Kanske delar jag med mig om varför han vilat, beror lite på hur ridningen går och vad jag själv känner då det är rätt jobbigt för mig...


Kommentarer
Postat av: Jenni Bloom - Team LB

Bloggtävling om en Kingsland Zelma tröja ur 2012 års kollektionen i valfri färg och storlek pågår jus nu på bloggen, passa på att anmäla dig!

http://teamlabom.blogg.se/2012/april/utlottning-tidsinstallt-1.html#comment

2012-04-03 @ 18:12:18
URL: http://teamlabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0