This is how we do it!

Jajamän, idag har jag ramlat av Wincent för första gången! Han blev rädd för en orienteringskontroll och kastade sig runt så snabbt att jag typ flög åt höger och fick all vikt i ena stigbygeln så sadeln gled lite och jag tappade balansen och for i backen. Väl på marken ser jag när han trampar mig på benet och sen sticker i full karuta!

Det gick bra med oss båda dock. Jag ringde mamma som fångade in honom hemma och pappa kom och hämtade mig på fyrhjulingen. Mamma kom med Wincent och jag hoppade upp igen (väldigt smärtsamt?) och red upp där igen efter att pappa slängt in kontrollen bland träden :3 Allt gick bra sen och Wincent var noga med att kolla så att jag inte var arg på honom, snutte ❤

Nu har jag en stel och väldigt öm vad, aj. Ser ni hur och var hoven träffade? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0