15 Augusti 2012.

Hemma från Grytåsa för sista gången denna sommaren. Kom egentligen hem i Söndags men har inte orkat blogga. Haft det superbra med massa goa människor! Träffat gamla och nya "Gryttisar". Ska jag vara ärlig så tror jag inte att det finns nånstanns jag skrattar så mycket som jag gör när jag är där. Trivs så galet bra och människorna där och platsen i sig lockar fram det bästa i mig och gör mig så glad!
 
Berättade ju innan jag stack att Wincent drog på sig en vrickning så han fick vara hemma. Under veckan har jag därför ridit Zorro och Zerox. Säger med handen på hjärtat att jag tycker mer om Zerox än Zorro. Det senaste året med Wincent har fått mig att ändras som ryttare, vilket gör att Zerox numera passar mig bättre. Jag gillar hästar som man verkligen måste rida. Det måste man på Zerox. Zorro ligger mig fortfarande varmt om hjärtat och Marie säger att jag rider honom jättebra och att han tycker jag är toppen ;) Alltid något!
 
Till att börja med ska jag dela med mig att bilder från IPhonen som jag tog under veckan, bilder från systemis kommer senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0