Pretty much over.

Ja nu är sommarlovet 2012 i stort sett slut, iallafall för min del. Ska bli både skönt och jobbigt att komma tillbaka till skolan. Trivs ju verkligen jättebra där + att den enda jag träffat från klassen i sommar är Mathilda, och hon hör tyvär inte dit längre.. Så ska bli kul att träffa alla igen. Längtar dock inte efter de tidiga mornarna när jag redan 7.15 är påväg till tåget och det är bitande kallt och beckmörkt ute. Som tur är, är det ett tag kvar tills dess.
 
Min sista sommarlovsdag har jag till största del tillbringat med min lillebror faktiskt. Uppe tidigt imorse och red och mockade. Så vid 11 hade jag inga planer för resten av dagen så jag och min bror spelade först lite fotboll, sen har vi spelat lite andra spel oxå. Mitt under speltimmarna tog vi oxå och gjorde varsin smoothie, mums!
 
Igår vart det faktiskt ett år sedan Wincent flyttade hit till oss! Och man kan ju lugnt säga att det hänt en hel del på detta året. Kanske kan ta och skriva ihop ett inlägg om det senaste året? :)
 
Nu ska jag hoppa i säng så att jag är pigg och utvilad tills imorgon. Vi börjar inte förän 11 men ändå, ska ev rida innan om det inte regnar, annars tar vi det på eftermiddagen istället. Godnatt på er ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0