All that I'm after is a life full of laughter, as long as I'm laughin' with you.



Fasen var skönt det känns att veta att jag är ledig hela veckan, sportlov♥ Dock har jag verkligen inget inbokat förutom att fota och eventuellt gå på bio med älskling på lördag! Så får se vad som händer. Förhoppningsvis så fortsätter vädret att hålla i sig för då kommer snön och isen vara borta inom kort för det har verkligen varit jättehärligt ute idag :) Och då kan jag dessutom komma igång med ridningen igen. Slår vad om att jag kommer sitta på ett krutpaket vid namn Wincent då...

Jag är redigt sugen på att smälla till med ett såkallat åsiktsinlägg, tips? Är sugen på att skriva men kan inte komma på nått själv.

Har somsagt fotat idag, och här är en av mina nya absoluta favoritbilder! Även denna ska hänga på min vägg! Vad tycker ni? Konstruktiv kritik tas emot.

Kommentarer
Postat av: Sara

Härlig bild!

2012-02-20 @ 15:10:22
URL: http://photobysara.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0