at ljud och bildskolan.

Jamen visst sitter jag i skolan nu och ska skriva klart ett engelskaarbete som är försenat innan matten börjar. Hinner jag så pluggar jag vidare på samhällskunskapen som jag har prov på imorron. Stallet är klart och efter skolan ska Sebbe ridas och alla pollarna ska få sig varsinn omgång med borstarna innan jag spenderar resten av kvällen inne med mina samhällspapper, godis och ananaspaj!

Hade en övermysig kväll med min älskling igårkväll! Myste med först tacos och sen framför en film och små åt lite godis. Jag fick massa röda rosor och gelehjärtan, söten♥ Kvart i 11 åkte han hem på sin moppe knasbollen istället för att sova över? Man undrar ju ibland..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0