Dålig lördagkväll.

Sitter här ensam och kollar på Gladiatorerna. Ensam. Egentligen skulle jag varit i Varberg på bio med min älskling men eftersom att han bestämde sig för att skippa det och ha kvar sin kompis en dag längre så blev det inget av med det. Jag fick inte ens åka dit och sova som jag gjort innan, för dom ska va med en annan kompis för att Anders har lovat honom det? Ja ni hör ju, jag är på äckligt dåligt humör. Hoppas han läser detta.

Och inte blir det bättre av att jag får hitta på nått själv till middag, det finns inget godis eller glass, skolan börjar om en dag (åååångest, vill inte) och jag har ett fucking hemprov att göra.

Vill någon byta liv med mig? För mitt suger just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0