Den dryga känslan när man får sluta tidigare, men inte tillräckligt för att hinna till det tidigare tåget.



Ja, den upplever jag ibland och det är bara jobbigt. Så nu får jag sitta här och vänta och inte komma hem fören fyra.


Från början var tanken att jag skulle rida Sebbe idag men eftersom att det regnar på snön för tillfället så vet jag inte hur underlaget är och är ingen idé att rida om det blir styltor eftersom att det bara blir jobbigt för dom. Vet inte om jag har skrivit det innan men tar det igen isf. Wincent vilar idag och imorron oxå eftersom att han blev så dålig av vaccinationen. På lördag ska han skrittas en sväng.

Underbart att inte ha några läxor att behöva ta itu med ikväll så jag ska ta en lång go dusch, gosa i min säng och kolla senaste avsnittet av Mammor och Minimodeller. Och framför allt sova tidigt, det behöver jag.

Lite sådär halvcharmig random bild, men mina skruttisar är fina ändå♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0