Hej lovers!

Galet drygt väder idag ohja. Regnat och blåst som fasen hela dagen, på snön! Så det är isgata överallt så jag kunde inte ens släppa ut hästarna i sin vanliga hage så fick hjälp av papsen att bygga staket till hagen som är precis bakom stallet så jag kunde släppa dom där istället. Dom har bara varit ute lite drygt 4½ timme idag för jag tyckte det va taskigt att ha dom ute i sånt skitväder.. Älskling kommer med hö senare så då ska jag gå ut och ge dom sin kvällsmat och just nu står dom inne och mumsar på det sista höet.

Sitter nyduschad nu och gör inget spc, kanske ska jag ta och redigera lite bilder och kasta upp här? Han faktisk massa bilder som jag inte har visat er.. Vad vill ni se?
- Katter.
- Macro, vattendroppar.
- Wincent.
- Måne.
- Lorden.
- Rosor.
- Hjärtan.
Klicka iväg en kommentar så får ni se det ni vill! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0