I am my own worst enemy.

Efter mycket velande fram och tillbaka om jag var frisk nog eller inte så bestämde jag mig för att ta risken och åkte till Mathilda trots att jag inte varit alltför pigg under dagen. Men efter en go dusch så mådde jag faktiskt mycket bättre? Är det ett nytt botemedel? Haha inte mig emot ;)

Har haft det jättebra iallafall :) Många goa skratt, glass vs frukt och 3/7 Saw-filmer. Räknas dom föresten som skräck? Jag tycker dom är mer psycho och skräck tycker jag mer är.. typ zombisar och missfoster? Sånna som i Wrong Turn. Aja, nån gång vid tretiden började jag bli trött och då flummade jag över lite och blev lite konstigare än vanligt. Hoppas vi kan sova över och ha goa girlsnights lite oftare än typ.. var nionde månad. För så längesen var det nog senast. Vi har ju trots allt fyra Sawfilmer kvar att kolla på ;)

Väl hemma igen blev jag jättetrött så jag bara slaggade i sängen ett par timmar med min älskade hungerspelstriologibok för att förtydliga, alla tre böckerna i en! Sen fick jag stallabstinens så jafg gick ut och gjorde stallet och klappade på mina skruttar. Nu äter jag pizza och kollar på The Voice. Avslutar sen kvällen med att fortsätta läsa i min book

© Emma, www.emmajjoo.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0