Jamen hur lyckas man?

Jo det ska jag berätta. Man skyndar upp ur sängen för fort efter att ha varit väldigt sjuk. Ja, jag är sjuk igen. Fast är redan på bättringsvägen. Mår mycket bättre idag än igår men stannar hemma iallafall imorron med så att jag kan få bli helt frisk och inte blir sjuk igen på ett år eller så.

Jättesugen på att rida oxå när jag ligger inne hela dagarna och ser det underbara vädret på utsidan ju :( Kanske kan orka mig ut på en tur imorgon eftermiddag om jag mår hyfsat. Eller vänta va det inte jag som skulle ligga i sängen? Skit samma, jag ska bara skritta och borsta lite... :3

Tredje och sista stycket nudå, jag har tittat på tecknat idag! Bara två egentligen. Först Prinsessan & Grodan och sen Nalles Puhs film! Åh, nostalgi på den sista fastän att filmen är ny :') Nu om en stund ska jag titta på Pocahontas 2 :D Fast jag är lite ledsen över att vi inte har den första filmen.. för den är mycket bättre. Om jag behöver en film till efter, så blir det På andra sidan häcken! Tecknat maniac!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0