Samhällskunskap = klart!

Nu har jag pluggat i ca 1½ timme och jag känner att allt sitter rätt bra faktiskt vilket är skönt! Så jag slipper sitta uppe länge och traggla och sen ändå inte komma ihåg det för att jag är för trött. Dock var det tufft när jag redan 20.20 höll på att somna med ansiktet i häftet..

Borstade som sagt på alla innan men det var bara Wincent som verkade uppskatta det.. Dom andra är bara intresserade av mat men han stod helt stilla och halvsov medan jag borstade och hade mig. Sen så mulade han mig i pannan precis vid hårfästet. Han ville väll klia tillbaka efter att jag kliat och borstat och gnuggat honom i pannan ;)

Nej nu är tandborsten första hållplats och sedan min underbara säng♥ Hade varit perfekt om jag hade fått krypa ner brevid min älskling oxå.. men tyvär är han inte här :(
Godnatt på er!

HAHA fin bild jag har ritat ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0