Varför brydde du dig ens och gav hopp när det bara var lögn?

Hej mina fina underbara läsare, hur har ni haft det den senaste veckan? :) För mig har det varit tidiga mornar och sena kvällar så jag har verkligen inte haft nån blogglust at all, men jag ska försöka uppdatera någorlunda nu i helgen och sen är det ju bara en vecka kvar till sportlov!

Båda hästarna vilade idag för fredag är Sebbes vilodag och Wincent fick sin andra vaccinationsspruta imorse så han ska ta det lugnt ett par dagar framöver.

Och nu brummade min älskling in på gården så nu blir det ingen mer bloggning ikväll, i think. Vi ska göra pizza och mysa framför en eller några filmer.
Ha en bra kväll, för det ska jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0