Finns alltid en anledning.

Yes och den är att jag har haft fullt upp med allt möjligt denna helgen! Började med att min älskling sov här och vi degade till halv 11 som är sent för att va oss (!!) så då blev allt annat sent oxå såsom att rida och göra stallet. Sen så vart jag ute med familjen och grillade och myste för tredje gången denna veckan. Kommer lite eldpics. Sen så totaldäckade jag efter att ha duschat och sov elva timmar inatt. Det är nog rekord tror jag.

Idag har jag ridit båda och kikat på lite när mamma, pappa och lillebror lagat staket för det har sprunit runt en arab på gården varje dag sen i onsdags tror jag. Till sist stack vi till Varberg och bowlade först och käkade sedan pizza på Campino. Nuså har jag stallet kvar att göra men mamma har mockat hos Wincent så det kommer inte ta sådär jättelång tid.

Dessutom har jag en deal med mamma och pappa! Om jag ser till så att det alltid är rent och snyggt i köket fram tills den 16 mars så får jag Iphone, hur awesome!? :D Glad tjej jao! Ska bara lyckas stå ut med den jag har nu vilket antagligen blir svårare än att hålla rent...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0