Fullt upp!

Har verkligen haft fullt upp idag. Till att börja med fodrade jag mina pluttar och lite senare for jag iväg med mamma till Mathilda och släppte ut och mockade hos hennes hästar då dom är bortresta i ett par dagar. Inte hästarna alltså.. Sen hem och fixa allt här. Red Wincent, red Sebbe och gjorde klart i stallet. Mellan Sebbe och stallet klämde jag oxå in lite korvgrillning med familjen ;)

Nu sitter jag här och är dötrött osså bränner det i ansiktet för att jag varit ute så mycket idag. Men jag får kämpa på för jag ska ut till Mathildas pollar snart igen och plocka in dom. Mina hästar vill nog oxå gå in.

Ikväll chillar jag bara framför tvn hade jag tänkt. Först The Voice Sverige och sen Mission Impossible 3! Osså ska jag fota månen! Det är molnfritt och den är nästan hel 8)

Sneakpeak, kommer fler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0