Godnatt på er.

Nu har jag avklarat sista lovdagen och ska lägga mig i tid så jag orkar upp imorron. Har varit en himla bra sista dag och jag har ridit båda hästarna i ca 1 timme och 15 min var, pratat om vad man egentligen gör med sitt liv och ätit middag bestående av grillad hamburgare mitt i bäcksvarta natten med endast eld som lyse, det ni! Hade en jättetrevlig kväll med min familj med massor av skratt!

Nu har jag precis duschat och ska klippa till min lugg, noppa brynen och borsta tänderna innan jag lägger mig och läser en stund. Saknar faktiskt skolan lite, saknar mina fina vänner och toppen andra klasskompisar som gör skoldagarna! Dock ser jag inte fram emot vårat nya schema, ren skit.

Dock ska jag inte gå på de små turkosa lektionerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0