Hej på er, och GOTT NYTT ÅR!

Hoppas ni hade ett bra nyår! Själv mös jag med Frida och mitt hjärta framför film och med en burk glass i näven, haha awesome! Nu har vi precis kört Frida till tåget och nu ska jag snart duscha och fixa mig. Sen plockar jag in hästarna och åker till min älskling.

Vi sov rätt så länge idag, orkade inte upp ur sängarna fören vid 12, så vi red sent och dom kom ut sent i hagen. Ändring på det imorron då jag ska hem tidigt från bebii och rida ett ordentligt pass på Wincent då det känns som han har endel överskottsenergi, trots att vi ändå skrittat långa sträckor.
Ha en bra kväll! :)

Tur att jag har en så begåvad fotografkompis, mindre tur att luggen inte ville samarbeta..

Kommentarer
Postat av: Mathilda

DUDÄR!

För det första... Så gillar jag bilden :3

För det andra, skulle du kunna göra en design till mej, när/om du har tid? 8)

2012-01-02 @ 06:09:37
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0