It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities.



Slaggar, inne, i min soffa. Mockade somsagt och red imorse så direkt när jag kom hem innan så käkade jag och red Sebbe. Fast efter typ 5-10 minuter som började det regna och blåsa som fan, underbart. Var ute i ca 20 minuter till. Sen så skyndade jag mig hem och gjorde klart stallet och tog in dom andra två. Har oxå gjort min dagliga städning av käket och nu är jag är. Känner mig trött och sliten så väntar på middag och medan jag gör det ska jag duscha. Sen kryper jag ner under mitt gosetäcke och spenderar resten av kvällen där med en film samtidigt som jag saknar mitt hjärta som inte är här hos mig :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0