Life is not about waiting for the storms to pass. It's about learning how to dance in the rain.



Trött, varit ute och grillat med min family igen. Jag dog av skratt ett par gånger. Är det bara jag som skrattar så jag dör när jag umgås med min familj? O.o Anyway så behövde jag inte ta tåget fören 09.26 imorse vilket ger mig två extra timmar så jag red Wincent och mockade vid 8, duktigt va? Skolan var rätt slapp med två lektioner, svenska och matte.

Medveten om att bloggen är under något dålig uppdatering nu jämfört med lovet men tiden räcker inte till. Hästarna tar mycket tid + att jag vill få bra slutbetyg på alla kurserna, så jag behöver ligga i! Men jag gör så gott jag kan iallafall :)
Sov gott!

sakna sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0