Smoothie.

Jag mår rätt bra nu och ska därför masa mig iväg till skoan imorron, fast nä det va inte därför. Ska till skolan imorron för att 1. Fredagarna är den bästa dagen på hela veckan, och 2. Min älskling kommer inte till mig på kvällen om jag inte går till skolan..

Nu ligger jag iallafall i min säng och äter en smoothie till kvällsmat. Är rätt trött trots att jag legat och vilat ett par dagar. Fast nu när jag skrev det, så insåg jag att jag har varit uppe och haft mig endel idag så det är nog därför. Aja,
Godnatt you guys!



Kommentarer
Postat av: Mathilda

sv; Jo... men jag måste komma upp till vägen först haha xd nejmen hon har skor nu och inga broddar så jag är inte helt hundra på att det är en bra idé.. :/

2012-01-26 @ 20:51:01
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ser gott ut! :D

2012-02-02 @ 18:08:14
URL: http://highriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0