Some of us think holding on makes us strong; but sometimes it is letting go.



Ingen ridning idag, då den såkallade utvecklingstiden numera är obligatorisk, lml. Hade den inte varit det hade jag varit hemma vid 2 men nejdå. Har bett pappa fixa en lampa till mig så att jag kan rida även om det är mörkt när jag kommer hem. Nu ska det tamigfasen trimmas järnet i paddocken hela våren!

Men nu måste jag tydlige gå ut eftersom att det står en arab i stallet som verkligen inte vill vara ensam inne, rymmer man får man faktiskt skylla sig själv, men jaja. Får ta mitt plugg som jag tänkte berätta om sen.



Kommentarer
Postat av: Emma

Ursöt bild, haha! Nån vill ha lite uppmärksamhet :)

2012-01-14 @ 19:31:25
URL: http://emmategler.stinaq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0