When I look into your eyes, it’s like falling in love all over again.



Jag har skrivit hur många texter som helst till dig, om dig. Jag kommer skriva hundratals till. Men jag vill att du ska veta hur galet mycket du betyder för mig, hur mycket jag älskar dig. Jag vill påminna dig hela tiden så att du aldrig tvivlar. Så att du alltid vet att mitt hjärta alltid kommer tillhöra dig. När jag tänker på att förlora dig, gör det ont i mig, överallt. Att vara utan dig skulle vara olidligt, det skulle inte vara ett liv värt att leva. Jag är tacksam för varje minut, varje sekund jag får med dig. Varje gång jag får se dina ögon, varje gång jag får dra handen genom ditt hår. Alla gånger jag får känna dina läppar mot min panna och alla gånger jag kan fläta samman mina fingrar med dina. Din kärlek och dina handlingar är mer värt än något annat. Du kan så enkelt göra hela min dag perfekt. Att få ligga på din arm tätt, tätt intill dig samtidigt som du smeker mig över kinden är ren perfektion. Finns få saker så perfekt och underbart som det. 

Mitt hjärta, jag älskar dig så himla mycket. Mer än du anar, och det gör mig så otroligt rädd för att förlora dig. Jag vill alltid ha dig i mitt liv. Du är min dåtid, min nutid och min framtid. Jag uppskattar alltid allt du gör för mig, även om jag inte visar det. Jag är så glad att du kom in i mitt liv, så glad att vi fann varandra. Så sjukt lycklig över att det är mig du kallar älskling, att det är mina läppar du kysser, att det är jag som får kurra ihop mig i din famn, att det är jag som får kalla dig för min pojkvän. Att det är mig du älskar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0