130202

Har städat köket och skulle egentligen leta reda på ett recept till pizzadeg men kände att jag ville kika in här och säga hej! Vill berätta hur duktig jag har varit idag med haha. Spenderat sammanlagt 7 timmar ute idag med enbart en paus på en halv timme. Ridit tre hästar, gjort stallsysslor för fyra samt städat lite i stallet. Har varit fantastiskr väder hela dagen! Var molnigt imorse men det var någon som besvarade mina väderböner och det sprack upp och blev klarblå himmel med sol bara någon timme efteråt. Har varit på toppenhumör hela dagen vilket var skönt eftersom att det dippade rätt rejält igår.
 
Imorgon står det det vanliga, ridning och stall, på schemat. Men ska även klämma in en fotografering samt springtur med Sofie någon gång på eftermiddagen så det är upp tidigt och motionera de små djuren som gäller. Hade även tänkt dokumentera hela dagen och ta en bild i timmen på det jag gör just då. Ska använda mig av min klump så inga mobilbilder här inte!
 
Onwards, pizzadeg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0