Kaoz.

Haha kaos och drama var det här ja. Nejmen, vädret är kaos, öser ner regn på snön = slask med isgata under. Jag som hade tänkt komma igång med ridningen igen nu under lovet. Antar att det får vänta. Varit och klippt mig idag. Insåg när jag kom hem att det inte alls blev så som jag ville ha det så ska tillbaka någon dag så snart som möjligt och klippa mer.
 
Ser fram emot återträff imorgon med alla mina homies från nian! Dvs Sofie, Mathilda, Älskling och Elias! Träffar ju egentligen alla utom Elias ofta men det blir alla tillsammans! Tror nog allt att vi får ta oss en promenad ner längs Memory lane imorgon.
 
Grävde lite i arkivet och ja, den som leter han finner.

Kommentarer
Postat av: Frida

Det var det vackraste! SÅ SÖTA NI VAR ALLIHOP!

Svar: Haha jo juste :3
Emma Jonasson

2013-02-25 @ 20:51:56
URL: http://fridaberglundsblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0