16 Januari.

Tog detdär med att börja lägga mer skolarbete på allvar och skrev klart min bildanalys samt tog sista bilden till fotouppgiften nu efter att jag var klar i stallet. Inte så farligt mycket att göra men ändå arbete. Får trappa upp långsamt. Har två uppgifter jag ligger efter med som jag ska försöka beta av lite på varje kväll tills det är klart helt enkelt. Börjar imorgon för jag behöver duscha, äta och lägga mig i tid ikväll.
 
Hittade blodsnö i hästarnas hage innan när jag skulle plocka in dom men hittade inga sår på någon när jag visiterade dom sen? Skumt. Och när vi ändå talar om blod, den där vargen som det pratas så mycket om misstänker vi är i krokarna då en bekant till mamma hade fått avliva sin islandshäst tidigare idag efter att den blivit så skrämd att den skenat genom staketet och ut på vägen framför en lastbil.. Så hemskt när sådant händer. Hoppas den håller sig så långt borta från mina hästar som möjligt.
 
Vi får höras lite mer imorgon, ha en bra kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0