New haircut.

Så sugen på ny frisyr. Har haft samma i lite drygt fyra år nu och den enda förändringen jag någonsin gjort med min hårfärg är min dipdye som jag förövrigt är dötrött på nu. Kikat runt lite och kommit fram till att jag vill ha en mix av Miley Cyrus gamla hår och Blake Livelys. De har egentligen i stort sett likadana men känns olika ändå. Så tanken är nu att jag ska låta min lugg växa ut och när den är någorlunda lång så ska det bokas klipptid och det gamla sletna åker iväg och nått nytt får kika fram!
 
 
Skulle även gärna färga mitt hår, är sådär lagom trött på gulblondt efter 17 år tillsammans. Är sugen på någon av de tre färgerna ovan. Den mörkbruna eller röda lockar mest!
 
Vad tror ni? Skulle det passa mitt lilla ansikte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0