You had me at nutella.

Är himla duktig och har gjort klart ett av de arbeten jag låg efter med! Blir lite trött på mig själv för att jag inte gjort det innan eftersom att det visade sig att det bara tog lite drygt 45 minuter att göra det. Nu är det iallafall gjort och jag känner mig väldigt nöjd med mig själv över det. Har även varit relativt effektiv i skolan idag där jag gjort allt teoretiskt i vår nya fotouppgift så nu är det bara fotograferingen kvar!
 
Idag hade jag hela stallet själv eftersom att mamma skulle hjälpa till på någon skyttetävling som min bror är med i antar jag. Lite traumatiskt att ta in fyra hästar själv på en gång när alla bara vill in och försöker springa om varandra.. Brukar gå bra men Wincent har blivit så jobbig och tror att han är så cool när han biter efter dom andra. Jobbig banan.
 
Kvällsmat och antingen bok eller film väntar mig nu. Ni kan få titta på denna bilden som är så perfekt i mina ögon som jag hittade på tumblr innan idag. Godnatt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0